søndag 15. januar 2017

Vakker 50 års dag...

Ingen sak å fylle år på en slik vakker dag :-)
Vi tok med alle hundene, ja utenom Pallina og I-kullet da...
og rusla inn på Demtjern.
Var nok sånn ca mellom 10-15 minus grader, varierte ettersom vi gikk.
Men så vakkert at det nesten ikke var ekte.






Vinteren er nok noe av det flotteste jeg veit,
høst er flott også. Men en flott vinterdag er noe spesielt :-)











Her var en del dyrespor på isen.
Noen store, og som hadde langt mellom labbene.
Ja de var mye større, og lenger i steget enn våre schäferhunder.
Kan det være en ulv tro?
Belva og Destra syns iallefall det var veldig spennende.
 



Naturens egen kunst




 
 



Spennende greier inni her...














Disse her tar livet med ro :-)





Vel hjemme igjen ser det nesten ut som en blomsterbutikk.
Måtte bare forevige noen av disse flotte bukettene.








Fra Fiolene





 50 roser :-D




 












 Tusen takk for alle hilsner på fb, chat, sms, kort, blomsterhilsner og gaver fra inn-og utland   Helt overveldene 

    Ingen nevnt ingen glemt skulle jeg vel egentlig skrive, men jeg må bare nevne noen...
    Damene i Team Hennagarden og min kjære mann
    Takk for at dere gjorde 50-års feiringen uforglemmelig
    Trugetur i "barskogen" med damene, og min kjære som ordna bak i kulissene - en helt perfekt feiring i mine øyne :





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar