tirsdag 18. juli 2017

Siste Kulingen Hennagardens Kuleste Kanto flytter fra oss

Litt vemodig er det jo....
Siste Kulingen flytter i kveld.
Men han flytter også bare til Hamar, så ham regner vi med å se masse til :-)


Bare meg igjen altså.
Det er ganske kuuult, for da har jeg alle heeelt for meg selv.
Nyter livet :-D





Nå har nye familien min kommet.
Tobeintmuttra viser hvor flink jeg er til å ta kontakt.
Like flink som de snikete voksne hunda jeg altså.



Kjekk kar


Mitt første skikkelige bein, fikk jeg sammen med de andre før i dag.



Kos med ny matfar.
Du og jeg :-)





Her har vi spart på klørne,
slik at alle nye valpekjøperne får en liten opplæring i kloklipp.


Vedlig flinke :-)



Masse lykke til med Hennagardens Kuleste Kanto -
Birte Marie, Eskil Magnus, Bror Sveinung og Stein Ola


 Vi håper Kanto vil gi dere masse glede, flotte treninger og turer,
og ikke minst masse kos.
Håper vi ses til treninger og utstilling innimellom.
Vi gleder oss til å følge dere videre :-)

Første tilbakemelding :-)
Kanto sov hele veien hjem.


Vel hjemme smakte det godt med mat.

1 kommentar:

  1. Kanto er en storsjarmør. Har snart hilst på hele nabolaget, hunder og katter. Turene blir lengre og lengre med halen rett til værs med en aktiv snute. Båtturer og restaurantbesøk. Veldig nysgjerrig og en bestemt herremann. Har noen favoritt plasser der han vet at det er andre firbente lekekamerater. Mye kos og elsker selskap.

    SvarSlett