fredag 15. mars 2019

Søskenbarntreff på kjøkkenet

I dag starta alle valpene dagen på kjøkkenet.

Ja det vil si de starta vist dagen litt tidligere...
Litt over seks hørtes det ut som vi hadde en flokk måker på valperommet😮



Liv og røre 😍



Alle seks går så fint sammen.



De var en tur på TV stua sammen i går kveld.
Ellers så har de jo sett hverandre gjennom valpebingene før😏



Ekorn og loppedyr, får prøvd seg i dag.
Lekene altså😂

 


Burde vist hatt kamera på sport😛



Elena ordner med alle💕



Huffa meg for noen krokodiller😨




Jeg holder vakt jeg, hvis du mater Elena
/Wasa

 



Det meste utforskes.
Gjengen var over hele kjøkkenet og spisestua på et blunk.
Trygge og herlige valper😍





Hun her alstå💗
For en fantastisk mamma, og for en hund😍
Hun mater likeså godt både sine egne Lykketroll og Mirakeltvillingene hun 💕



Vi har hørt at de store hundene spiser mat på kjøkkenet vi.
Da kan ikke vi være noe dårligere heller vel 😏




Action i matskålene.




Og så sovna hele gjengen sammen💕



Det passa fint, da fikk jeg tatt med meg alle de voksne bort i fjøset.
Det er jo stelledag i dag 😀


Etter nye opplevelser, er det deilig og slappe av med mammaene sine i reint valperom.



Da er alt bare idyll på valperommet, og jeg kan se om jeg kan få noen flere rene rom....

GOD HELG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar