torsdag 30. juli 2020

Ålesund del 2

I dag er det Tommy som står for alle  bildene.
Jeg har mer eller mindre ligget siden lunsj i går.
Ble dårlig etter å ha spist en deilig glutenfri pizza.
Pizzaen var nok glutenfri, men spørs hvilken rutiner de ellers har...
Jeg har jo cøliaki og tåler ingen ting før jeg blir dårlig.
Skikkelig kjedelig, men sånn er livet.


Englandsfarerne










Byvandreren




Fra Storhaugen






Fra Jugendstilsenteret.
















I Buster er det slangetemming :-)


Greit med litt innendørsaktivisering, når en ikke er i form.



Min er alt tom!!!! - Belva




Vi hadde bestilt bord på Sjøbua til i kveld.
Her er det rift om bordene, men vi var heldige å fikk.
Jeg har tatt det helt med ro, slik at jeg skulle få blitt med.
Det gikk bra, med drosje hjem etterpå :-)



Foretter:
KH tartar av rødbeter, sunnmørsegg, rhubarb salat og creme fraiche.
Tommy spiste hummersuppe.


Hovedretter:
KH surf & turf - indrefilet og grillet sjøkreps.
Tommy Gratinert klippfisk fra Johan Giskeødegård.


Dessert:
Sjokolademarquise med bringebær sorbet.


Den var så god at jeg burde nesten ha slikka tallerken.
Ja det ser sånn ut på bildet ja, hva gjør en ikke for fotografen :-)
Fantastisk god mat, og disse kunne sine allergener!


Og som vanlig har vi jo beste utsikten til solnedgangen i kveld også :-)




Må bare le, står en rekke med fotografer langs hele bobilrekka her :-)







Over og ut fra Buster i Ålesund.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar