fredag 1. mars 2024

4 generasjoner dansk-svenske gårdshunder

Jeg må jo ha et 4 generasjonsbilde før Rina drar 💗

Men hva gjør jeg...
Jeg hadde jo håpet å ta det ute men der sprut regner det og er bare is.
Ikke noe fin bakgrunn eller noe...
Jaja da får det bli i en sofa inne da.

Spent på hvordan dette skal gå...
En gammel oldemor som aldri sitter pent på foto.
En bestemor som ikke liker valper uten om sine egne.
 En mor som bruker å være ok på bilder.
 En rampete valp.
En fotograf som må være blekksprut.
Fotografen må holde styr på 3 stk hunder, en valp, en boks med ostebiter og kamera - det bør gå 😅

Jada såååå enormt flinke alle fire.
Jeg tror jammen jeg får det til 😍




Noen er rampete, men det blir jo bare litt mer gøyale bilder.



Og det er jo akkurat slik det er.




Du bestemor, jeg er glad i deg altså 💕


Jeg syns Elena er utrolig flink og tålmodig i dag.






Hallå oldemor, nå er jeg her....




Her skjer det meste, og jeg sitter klar til å ta i mot Rina.
Men faktisk går dette veldig bra 😁



Hadde jo bare blitt kjedelige oppstilte bilder uten hun her...





Så utrolig moro å ha.
Dette blir sikkert siste gang Pallina er med på 4 generasjonsbilde, kanskje.
Skal aldri si aldri men....



Hennagardens Reginotta Rina 8 uker
NORD UCH BH RL1 RL2 Navarras Prima Pallina blir 14 år i juni
NORD UCH RL1 Hennagardens Elena Eterna blir 11 år i august
RL1 Hennagardens Henna fra Hedmarken blir 8 år i april







Du og jeg oldemor 💕



Ååå for å si det sjøl, jeg ble veldig fornøyd med bildene i dag 😁

 

2 kommentarer:

  1. Fantastiskta bilder, vilka fina hundar och vilken fantastisk fotograf❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det var hyggelig å høre :-D

      Slett