lørdag 7. juli 2012

Hennagardens Bestor 10 uker

Hei!

Ja, tiden går. I dag har vi hatt Bestor i 2 uker allerede. Han har allerede fått noen kallenavn av gutta i huset, The Beast el Beastor. Han er jo tidvis et lite beist. Vokser gjør han også. Matlysten er helt på topp. Tok litt tid før han spiste uten at jeg måtte sitte ved siden av matskåla, innimellom måtte jeg også gi han fra hånda, men nå er alt i orden og han spiser helt alene uten at vi må være i samme rom. Det var nok usikkerhet som gjorde det. Han er fortsatt litt hylete i bilen, men det går seg sakte men sikkert til. I natt lå han helt alene i bur i et annet rom. Det gikk over all forventing, så vidt jeg hørte litt piping i begynnelsen og på morgenkvisten, men det var ikke mye. Og han lå rolig helt til jeg gikk inn til ham kl 7.30. Dette synes jeg var imponerende :-).

I går kveld kom vi hjem etter noen dager på hytta. Du kan tro han har kost seg der. Ut og inn hele dagen for å undersøke området rundt hytta. Gikk ikke veldig langt på egenhånd, men alt var spennende og nytt. Jeg fikk god hjelp i det naturlige bedet jeg har prøvd å lage på forsiden. En skikkelig jordkultivator det her ser du av bildene :-).






En liten potevask i Femunden ble det og, men dette var nok litt kaldt, mye risting i potene på land :-).



Egen lekekasse har han også fått. Den fylles stadig opp med nye leker :-).



I dag var det ut å hilse på en Toller-tispe og Shelti-hannen igjen. Litt skummelt med Tolleren som var litt bjeffete men det gikk greit. Og i morgen skal vi hilse på en ny hannhund, polarhund.

På mandag skal vi ta vaksine. En virkelig flott gutt vi har fått som vi bare blir mer og mer glad i :-)).

Hilsen fra
Bestor og familien i Fenstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar