onsdag 17. november 2021

Stas med Rallylydighetstrening

I kveld har vi vært i Næroset i hallen til Åsmarka Blandede Agility igjen.
Dette er en så utrolig bra trening, der vi får tilbakemeldinger på hva vi gjør/ikke gjør,
og gode tips på løsninger.
Setter stor pris på disse kveldene, og håper det blir flere.
Tusen takk til Ann-Kristin Åsgård og Jeanette Sandbæk Håland.

Foto: Jeanette
Ikke så ofte jeg har bilder av meg selv på trening, så nå ble det jammen mange....

Destra.
Hun er som vanlig utrolig gira, og jeg blir revet med...



Nå har vi fått mange gode tips som gjør oss roligere begge to.




Da kan jeg vel egentlig si at Destra går som en drøm.




Så utrolig fint med noen som ser på, og ser alt det rare vi gjør innimellom.



Kule bilder fra fotografen.










Vesle frøkna Pastora.
Hun får light trening i dag.
Ping pong lek med godbit, belønning hver gang hun tar kontakt og gå etter meg som rygger.



Ja og så litt alvor også da.



Belønning 





Hun syns det er gøy å trene i hallen.
Full fart inn, når hun har vært ute på pause.




Føreren gjør ikke som hun får beskjed om,
så da blir det "bånd"













Belønning i farta






Henna.
Mine tre hunder som jeg jobber med her, er jo helt vidt forskjellige.
Alle digger jobbe med meg, men på helt forskjellige måter.
Destra - en virvelvind fra a til å, som elsker å jobbe.
Pastora - er sanset og på,  litt pubertetsnykker innimellom om dagen.
Henna - som gjør alt for meg uten mye styr.



Hun er så lykkelig når hun får trene








Veldig fin kontakt i dag



Hun får også tunellbilder.
Jeg merka ikke at fotografen tok disse verken på Destra eller Henna, moro.





Forstyrrelser på høyt nivå



Men Henna jobber med matmor hun.




Destra, hun blir bedre og bedre for hver økt hun kommer inn.
Vi blir roligere begge to....







Jeg digger Destra når hun er slik.
Da glemmer vi alt, er bare hun og jeg.








Ost er godt.
I dag har ikke Destra fått noen belønning med ball, bare rolig med godbiter.





Pastora inn igjen.




Hun begynner også å bli veldig flink.
Jeg må bare bli flinkere til å ikke strekke strikken så langt som jeg gjør innimellom....




Og han her da - Tommy.
Uten ham hadde det ikke blitt mye hundetrening på meg....
Han kjører oss, stiller opp som hundelufter og henter hundene til meg.
Slik er det når hodet vil alt, men ikke kroppen ikke fungerer...
Da er en snill man utrolig deilig å ha, tusen takk! 💗



Henna sin siste runde.
Og her går hun bare helt fantastisk.
Er så fornøyd med minste frøkna i dag.








Dekk med skikkelig kontakt når jeg går rundt






Hvis jeg sitter bamse kan jeg få mer ost da?



Belønning av en super runde i banen.

 



Tusen takk igjen til Åsmarka Blandene for en helt topp kveld!
Vi håper det blir flere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar