torsdag 21. februar 2019

De voksne sin dag

En kjapp frokost og stell av alle, før jeg må en tur på sykehuset.




Kjekt med overvåkning av valpekassene.
Overlegen min på sykeshuset er alltid presis, så regnet med at dette ikke skulle ta så lang tid.
Hun spør alltid om hundene, og da hun fikk høre at jeg hadde valper hjemme gikk alt kjapt.


Jeg hadde bestemt før jeg dro hjemmefra, at i dag skulle det være de voksne sin dag.
Så da var det bare inn å skifte, og sjekke valpekassene.
Ut på trugetur med gjengen.




Nysnø, mildt og fint.



Selfie med fem, jaja får nok ønske oss en selfiestang eller lengre armer...



Noen som koser seg.


Kommer du?

 

Luksus, brøytern fiksa det meste.
Så nå gjenstår kanter, og sidestier med mer på meg.


Disse to her altså.
Belva & Henna



Nå i efta/kveld har vi bare slappet av og fått litt mer søvn.
Vet det har kommet noen mailer også, men disse blir ikke tatt før i morgen.
Tid for opplading....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar