fredag 29. mai 2020

Optimista 6 uker

I dag har vi vært på skogstur også,
ja to ganger til å med.
Først med tante Hanne, da var vi så rampete og aktive så KH ble ikke fornøyd med bilda av oss....
Så da fikk vi gå en tur til nå i kveld da Tommy ble med.
Det lønner seg å være rampete altså!

Vi er med på det meste om dagen, og alle besøk som er hos de Nydeligste, ja dem hilser jo på oss også.
I dag har vi fått være i store bingen til de Nydeligste, ja nå er jo den snart vår.
Dere er det masse moro å holde på med.

Orobella haler fortsatt innpå vekta til Ombra...


Hennagardens Oscurar OROBELLA -  mørk gull vakker



 Hun veier i dag 1310 gram, økning 303 gram og 30,90 %


Hennagardens Oscurar OMBRA - mørk skygge



Hun veier i dag 1380 gram, økning 210 gram og 17,95 %

Vi har vært på sånn derre fjellklatring altså.
Det var moro, klatra både nedover og oppover og hit og dit.




Masse nytt å undersøke




Ikke lett å være fotoassistent til disse to :-)







Skikkelig hindring i veien :-)







Et steg hit og et steg dit...



Hej då!









Jeg vil ikke sitte stille!!!


I store bingen, men vi vil være utenfor!



Ok da, men det ble ikke lenge før Nario, Nero og Nardo brukte dem som pipedyr...



Seriøst hele verden har glemt meg!




Ikke jeg :-)



Runde to i skogen, nå fikk vi til bilder av begge :-)







Hinder i veien er også.



Får krype under da...



Og så tar jeg med meg denne store greina.
Det går så grus og kongler spruter på vei hjemover :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar