søndag 31. mai 2020

Reven lusker over jordet

Morgentur med gjengen før det blir for varmt.


Her er nok synderen til at vi plutselig ble uten høner.
Lusker rundt nedenfor hønsegården, håper nok på mer mat - men der er det tomt....



Elena sier plutselig i fra, full fart ut på verandaen.
Hun er ikke den som varsler unødig, så jeg gikk for å se.
Og der luska denne fyren rundt ja...



Håper han snart røyter litt i denne sommervarmen, den hadde skikkelig pels enda.




Litt søt, om du har gjort masse u-gang.



Det er varmt for de firebeinte i dag.
Valpa fikk silvershaden over deler av valpegården sin, så kan de velge hvor de vil være selv.



Rett ut, er for det meste i skyggen i dag.


Det er så koselig at Elena er mye mer nede i selve hagen sammen med oss nå.
Bestemorunga sine selv er mye bedre enn de ti Nydeligste altså!
At Elena er bestemor, er helt merkelig å si...




Disse to er trofaste altså.
Så lenge valpa er i valpegården sin, er Belva og Destra trofaste voktere.
Ganske så godt.

I dag har Optimista hatt besøk av familien fra Bærum som skal ha en av dem,
 de har kost og lekt masse.
Så nå var det deilig å sove litt, etter at Henna har gitt dem litt melk.



De to siste som dro i går av de Nydeligste har det også fint.
Ja Nero sov til og med fra kl 2200 til 0615, det er luksus å få en slik valp altså :-)

Kose


sove og


ut på tur.



Sove litt til.


Leke


Og kose med "bestefar"


Her kommer det egen hilsen fra Nardo, som har reist aller lengst med bil.
Helt til Sandnes, ja Nevata er også her men hun tok jo tog og fly :-)

Hei alle på Hennagarden!

På turen traff jeg skumle motorsykler og tok ferje. Jeg reiste 630 km, var ca 1000 meter over havet og 292 meter under havet på turen sier muttern. Jeg var super snill sier muttern og fattern 😉
Vi kom hjem ca 00.30 da fikk jeg undersøke hele huset og så gikk vi ut i hagen, det var mørkt Ute. Ikke nok med det der var de en kjempe stor hund. Muttern sier det er broren min Kito. Han var litt skummel, men da vi kom inn var jeg blitt vandt til han. Han er kjempe snill og kul å leke med. I dag har vi lekt masse, inne og ute, han er faktisk mer leken enn meg. Jeg har hørt noe fælt bråk, muttern sier det er TOG 😬 Første gang det kom forbi sprang jeg opp til døra og ville inn, nå er jeg blitt så tøff at jeg bare gjemmer meg bak føttene til muttern.






Nardo og Kito.
For en velkomst Nardo har fått av Kito, han er rett og slett kjempesnill :-)




Hmm en Nardo til???







Stor kos fra Nardo.

Vi får hyggelige bilder, videoer og hilsner fra de Nydeligste.
Det setter vi stor pris på.
Det ser ut som alle har funnet seg vel til rette i sine nye hjem.
Får masse sosialisering og miljøtrening.
I tillegg vokser de så det knaker, ser stor forskjell hver gang vi får bilder.

Kos dere masse alle sammen med de Nydeligste!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar