onsdag 3. april 2019

Besøk i hønsegården i dag

Vintertallen er er tatt ut hos hønsene.
Den gikk ut vinduet i år, da det var for mye snø til trillebåra.



Så nå koser de seg stort med reint strø.



Når det er så reint her, så tenkte jeg at valpene kunne få være med inn i hønsehuset en tur.
Hønsene fikk litt solsikkefrø strødd rundt å hakke på, så de ikke skulle bli skremt av valpene.

La Luna




Lucido



Ladro



Lunata



Kan jeg spise sånn maisgreier?


Alle Lykketrolla








Morosa



Moina



Jeg får vel være sikker på at jeg har fått "gjeta" alle inn i andre rommet...


Miraklene





Jeg skal ha den fjøra, bryr meg ikke om at han dere hanen står der altså!


Noen tøffe, noen litt mer forsiktige.
Men alle en erfaring rikere.


Jammen har jeg fått laget ferdig valpepermene så langt det er mulig i dag også.
Godt med alt som er unnagjort.
Dette tar jammen meg mye tid, men håper de settes pris på og brukes der de kommer.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar