søndag 14. april 2019

Palmesøndag i hagen

Etter tur i skog og mark og besøk av potensiell valpekjøper,
var det tid for lunsj og nyte dagen ute i det nydelige været.

Obs pass på lunsjen, der er det vist en liten Moina snute 😏


Det var mat her nå nettopp.
Mirakla koser seg i hagen med alle dem andre.


 Der det er en schäferhund, er det også en leke 😮




Skikkelig tak, jammen er dem skikkelig tålmodige med de små rakkerunga.
Vi veit jo selv hvor skarpe disse valpetennene er...


Hallå - ha en hoppende glad påske alle sammen 😁
Morosa er påskehare for å bli nesten like stor som Destra 😏



Skal bare si deg noe tante Destra


En stor labb som trapp.


Så lenge det ligger en schäferhund ute, veit vi hvor valpa er.
De virker som en stor magnet😀


Vaktbytte - Moina digger også Destra




Og halen hennes😏




Rakkerunger.






Telle store tenner, er også noe alle valper gjør.



Litt pelsstell😜



Hva ser du?



Her trengs ikke fitpaws og treningsballer,
det kan schäferhunda brukes som😏



Øresjekk 



Godt og bare slappe av.


Gamlemor elsker plassen sin på stabburstrappa.
Med saueskinn ble det enda bedre😍



Store og små om hverandre.


Alle har et blikk på valpa.


Destra dag 40 i drektigheten sin.
Hun er som hun pleier, men jeg syns hun er så mye roligere og sover masse.
Gidder ikke å leke med Belva og kongen sin en gang...


Beste blikket😍


Tripp, trapp - tresko


Hvordan jeg sitter???
Jeg slengte meg nå bare ned her da!
Jeg er vist Hennagardens eller var det Norges mest møkkete gårdshund og....
Ja og hva så?
Jeg er en ekte gårdshund, og holder nemlig gården fri for det meste.
Da må det graves og ordnes serru.
/Henna


Mor Pallina og datter Elena



Mor Wasa og datter Moina



Henna verdens beste storesøster/søskenbarn😍


Rampe mirakeltroll😜



Bare sov, jeg passer på.


Egen kose tid Moina


Egen kose tid Morosa


Bestemor Pallina, mor Wasa og Morosa.


Alle var enige om at det har vært en perfekt dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar