fredag 12. april 2019

Siste Lykketrollet flytter ut

Ute til lunsj.
I dag ble maten servert i valpebingen ute,
det var så utrolig fint vær.



Flere som syns dem burde vært invitert.



Nesen brukes.




Noen soler seg


mens noen herjer.



I dag flytter Hennagardens La Luna til Vågå.
Elisabet og jeg eier henne sammen.
Badet og klar.
Det trengtes, hun skiftet nesten farge :-)



Kloklipping i sola.

Alle tre var veldig flinke.



Elisabet og Sofie, to av fem i familien til La Luna
 


Medeiere på Hennagardens La Luna.
Elisabet og jeg.


Denne frøkna kommer nok til å sovne ganske så snart, i hjerteteppet sitt.



Hehe Elisabet, jeg burde vel strengt tatt hatt de kleenexa før...
Tusen takk for omtanken.
Ja jeg griner litt for hver valp vi leverer.
Alle har sin egen personlighet, og får en stor plass i meg.

Tusen takk for påskesnadder,
og ikke minst koselig kort på rim.
Snufs kleenex...

Vi håper La Luna vil gi dere mase glede, kos og aktivitet.
Masse lykke til!



Da er det bare Mirakler igjen i trauet.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar