lørdag 13. april 2019

Skåråtur og første tur i bånd

Etter å ha gått tur med Miraklene og spist frokost "sæla" vi på og gikk til skogs.
Tenkte det var fint å utnytte "skåråføret" så vi kunne gå over jordene våre,
og slippe den møkkete veien.
Vi gikk inn til Kroktjern i strålende sol.





Så vidt det er antydning til isfritt vann her og der.



 

Så kunne vi faktisk gå på "skårån" innover skogen til Demmtjern.
Det har vel aldri skjedd før, uten ski eller truger på våren slik.



Godbiter er alltid med på tur.



Også til Tommy :-)


Pause på Åbbårstein






Og endelig får jeg strå til krukka i gangen.
Prøvde sist tur, men da var det bekk imellom meg å stråa...



Tommy fikser :-)




Her går vi til og med rett opp ved Gata og hjem igjennom skogen.
Juhuu her har vi ikke gått siden i høst. 



Ikke helt klart for trening på treningsplassen vår enda..


Men veien opp smelter godt



Vel hjemme med de store, skal Mirakla få være med etter avisa.
Første gang i bånd...
Dette vil jeg seriøst IKKE!!!




Men med en god dose tålmodighet, godbiter og goooo tid, går det seg til.
Kanskje kommer vi ned etter avisa om et par timers tid...



Nei da, se så flink jeg har blitt.



Ja begge to :-)




Nå har jeg lært dette og, var egentlig ikke så vanskelig.
Men jeg er jo skikkelig trassig, så måtte sette meg litt på bakbeina til alle disse påfunna di tobeinte har ......Moina.



Se så fint halsbånd og leiebånd matcher meg da :-)
 


Jeg, Morosa altså er bare naturtalent i bånd.
Drar av sted i full fart, i sølepytter og det hele.




WOW



Lille frøken Moina i slakk fin line :-)




Snille jenter får løpe løs, trassige får gå i bånd, ikke sant Morosa?



Når vi er flinke får vi godis, og så får vi slippe løs , leke og kose oss.



Nedenfor veien, ned i grøfta, opp i skråninger - ja her der overalt som vanlig.




Her går det så møkk og søle spruter.





Tjolahopp






Nå var det skikkelig godt med mat altså!
Blir helt utslitt av sånne treningsgreier.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar