tirsdag 4. desember 2012

Diva fyller 6 år i dag

Som tiden går, i dag fyller vår BH AD SCHH2 SL3 Marschas Diva 6 år.
Syns ikke det er lengre siden hun var en hyperaktiv valp.
Ja hun har vært litt og bryne seg på både for oss og seg selv, full av fart og liv på godt og vondt
Ja alderen tynger ikke den dama der nei.
 
 
 
Her har hun fått et utrolig nydelig vers, fra sønnen Akir:)
Det var hjerter foran og bak navnet hennes, men det tar dessverre ikke bloggen...
 
Til Diva.

Hei mamman min.
GRATULERER med dagen din !!
Skulle vært hos deg i dag,
Da kunne vi feiret i lag.
Det er lenge siden jeg så deg.
Men husk: Det er VELDIG bra med meg.
Jeg har blitt en stor kar.
Ligner litt på både deg og far.
Jeg liker å leke og løpe fritt.
Bortskjemt er jeg , men bare "litt".
Jeg koser meg på sofan nå.
Tror snart det blir en godbit å få.
Jeg er en glad gutt !
Full av fart og futt.
Håper dagen din blir fin!
Hilsen Akirgutten din


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar