onsdag 21. juni 2017

Mesnaelva - kanalen - Kvitmannsberget

Tid for litt alenetid for Belva og Destra igjen.
I kveld parkerte vi ved sørenden av hallene på Lilelhammer og gikk opp langs Mesna elva.

Først over Finna bru.


 Litt må en gjøre for å få bli med på bilde :-)

Du og jeg :-)



Nydelig oppover langs elva


Collets-bru


På rett vei





Da har vi kommet opp til kanalen.
Her er det masse ender som sjarmerer.

Ved kanalen så vi to små hunder som så utrolig glade ut på 100 meters avstand, de logret veldig...
Ja tror de kjente oss jeg - det var Gemma og Sushi med matmor etter :-)



  


Andemor med 8 små





Tålmodige som venter på hu derre med kamerea,
skal bare..






Stille i skogen


Vi nærmer oss sivilisasjon igjen.
Utsikt over Nybu


Og mot Mjøsa


Meg og schäferhunda over Finna bru.
Det er jo litt spesielt, da jeg har gått og kjørt masse over Finna bru i Vågå, der jeg er oppvokst.
Da en nyere utgave av brua :-)



Duene tar kvelden



Målet er nådd :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar