søndag 22. oktober 2017

Vårt rallylydighetsstevne nummer 2 i dag


    Dro på vårt 2.rallystevne Elena, Wasa, Destra og jeg i dag.
    Målet var Hadeland og Tommy stilte som sjåfør.
    Tusen takk for at du alltid stiller opp for meg!
    Elena og Wasa tok begge 1.premie.
    Ja Wasa kan søke om RL 1 mellomtittel også.
    Og Destra ja der må jeg bare si meg helt enig med dommeren som sa" at dette var veldig synd, for alt det andre var helt perfekt " Destra var litt lett i baken, og var derfor litt oppe ifra gulvet før hun hadde sitt fra dekk...
    Jeg så det ikke, så det ble disk. Men hun var uansett en helt perfekt hund på banen i dag.
    Og for og gni det skikkelig inn....
    Hadde det ikke vært for den bittelitt lette baken, hadde hun hatt 200 poeng, og ikke nok med det hun hadde aller beste tid også, så da hadde hun stått på toppen av pallen...
    Neste gang Destra.

    For noen hunder jeg har :-D

    Destra som dessverre disket


    Wasa 1.premie


    Elena 1.premie





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar