fredag 31. mai 2019

Juhuuuu jammen ble det bilder av rådyrkalven

Da Henna og jeg kom hjem fra bytur i dag, så jeg at det var et rådyr på jordet.
Gikk bortom låven for og se om det var det samme som var her i dag tidlig.
Jeg ble skikkelig overrasket, for den hadde jo med seg en bitte liten kalv.
Har aldri sett en rådyrkalv i det naturlige noen gang, så jeg ble så glad.
Men jeg hadde jo ikke kamera med....
Mobiltelefonen var det ingen vits å ta opp en gang, var alt for langt unna.
Har fulgt med ned på jordet i hele kveld, og gleden var stor da jeg så et rådyr igjen.
Nå var det bare å håpe at kalven var med, og at jeg kunne se den i gresset.
Inn og skifte objekt på kamera, og ut på verandaen.
JAAAAA!!!!
Se på serien med bilder jeg fikk da 😂😂😂
Dette var stort!

Når dere ser denne lille fyren her:
HUSK BÅNDTVANG FOLKENS!!!























En flott naturopplevelse😀

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar