torsdag 19. desember 2019

Adventskalender hund luke 19

🎄 OPPGAVE 19. DESEMBER: ðŸŽ„
Fra Hundetrener Carina Josefine sin adventskalender på fb

🎄 OPPGAVE 19. DESEMBER: ðŸŽ„
Husnissen har det med Ã¥ bli borte for oss ðŸ˜†, og Nommin mÃ¥ finne og hente han rett som det er. ðŸ™ƒ
Dagens oppgave: HENTE eller BÆRE (det kan gjerne være en leke)! ðŸ˜€
Oppgaven kan gjøres enklere eller mer utfordrende - alle variasjoner er like kule!
🔹 Hvis hunden aldri har plukket opp noe før, begynn med Ã¥ belønne for noe som helst interesse for leken (eller det du vil hunden skal plukke opp) Gjør den skikkelig spennende, lat som om du har en hemmelighet i hendene dine, kast den pÃ¥ gulvet, dra den overaskende frem av kjøkkenskuffen e.l.!
- Ã… vise frem denne prossessen er oppgavesvar mer enn bra nok! ðŸ¤©
🔹 For ekstra utfordring: Gjem gjenstanden sÃ¥ hunden mÃ¥ bÃ¥de FINNE og HENTE!
Kos dere! Og legg inn bilder eller videoer i kommentarfeltet 


Pallina er egentlig ikke noe glad i leker eller å ha annet en godbiter /tyggeting i munnen.Jeg ble derfor veldig glad da jeg fikk henne litt interessert i kaninskinnrotta.Hun trok den faktisk i munnen, og flytta litt på den.


Henna kan egentlig å hente ballen eller leke,
men i dag syns hun  det var litt stas Ã¥ ha den for seg selv en stund.


Wasa må "drepe" byttet sitt før hun kommer inn til meg med det.




Til Elena måtte jeg frem med gjeveste leken i dag.
Draleke med en bit av en rådyrklauv inni.
Hun gikk litt banans, og kom ikke akkurat til med meg den...




Belva er flink og henter skinnapporten inn til meg.
Dette er jo øvelser de holder mer på med også.



Destra henter mini bitepute til meg :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar