torsdag 17. september 2020

Villmarksgensere til to- og firebeinte

Maihaugen er alltid vakkert, men høsten er likevel noe helt spesielt. 



I kveld skulle vi ta bilder av alle i villmarksgenserne sine :-)
Da måtte vi jo ha noen fine kulisser.



Hundegenser til Elena, Henna, Pallina og Wasa strikket etter mål,
så disse passer helt perfekt.
Tusen takk Åsne-Marit som gjorde drømmen virkelig!



Ikke lett å få fire modeller til å sitte slik fotografen vil kan jeg love dere :-)


Altså modeller får vel belønning?
Hva med en godbit snart sier Elena...



Jeg fikk min genser seint på vinteren,
og nå har alle gårdshunda fått sine.



Jeg har selv plukket ut fargene til genseren, da jeg jo digger grønt.
Syns vi alle kler fargene for å si det sjøl :-)



Belva og Destra er jo også med.
De får løpe og kose seg på jordet nedenfor hoppbakken.



Belva






Noen som koser seg stort.





Destra









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar