mandag 16. november 2020

Destra er i dag på dag 40

I dag er det dag 40 i drektigheten til Destra. 

Vi skulle jo ut og ta litt bilder mellom regnskurene trodde vi.
Det rakk vi ikke, like blaute begge to og masse dårlige bilder.
Jaja dere ser i allefall at hun har forandret seg håper jeg.
Vi får håpe på noen finere på dag 50 😏



Destra har ingen midje lenger😮
Hun veier i dag 34,6 kg og har gått opp vel 3 kg siden paring.
Hun veier faktisk nå bare ca en halv kg mindre, enn rett før fødsel sist.


Vi kan jo håpe at magen skjuler noen flere denne gangen💕



Destra er like blid som alltid.
Matlysten er på topp, ja nå er hun nesten helt seg selv igjen på det området.
Men ikke ellers, hun er utrolig rolig.
Kan godt være med meg inne, om de andre driver på ute i hagen.
Ja til og med om jeg er ute, vil hun gjerne inn og slappe av.
Det aller merkeligste er nok oppførselen hennes overfor Belva.
De elsker jo å løpe og leke sammen, spesielt med den store kongen sin.
Det har ikke Destra gjort siden hun ble drektig. 
Belva kommer stadig å byr opp til lek, men Destra vil ikke være med.
Likeledes på tur, hun trekker ikke mye i selen sin går pent i slakk strikk eller ved siden av meg.
Tror disse hundene skjønner mer enn vi tror innimellom jeg.....


Det var dagens lille oppdatering fra Destra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar