torsdag 10. oktober 2024

På trening i Slagelse krets 23

Vi drar videre og havner på Kyst Camping i Bogense på plass 204 med havutsikt (07.10.2024).
En skikkelig fin plass, som vi nok vil dra tilbake til.
Her er det stille og godt, og så praktisk med hund.
Det er inngjerdet område, men med grinder jevnt spredt utover
 så det er bare å gå ut til stien ved havet på tur. Helt perfekt.

Vakker solnedgang.

08.10.2024
Vi sover alle lengre enn vi pleier, det var godt.
Jeg går en god tur med småjentene, både telefon og kamera ligger igjen i Buster...

Etterpå tar vi å går hver vår tur med Alba og Farrah

Alba og Tommy finner HC. Andersen på sin tur.




Farrah og jeg finer en stupedame.


Fasinert av havet Farrah?


Farrah gikk for første gang på stranden i fin sand, det gikk helt bananas.


Det er skikkelig med regn ute, og vi slapper alle av i Buster før vi skal til Slagelse.
Vi har avtalt med Lene å komme dit i ettermiddag, og bli med på trening i klubben.
Vi får være på campingen til vi skal dra dit, deilig å bare slappe litt av.

Så drar vi til Slagelse og schäferhundklubben der.
Vi er nå medlemmer her og kan være med på treninger når vi er nedover når vi måtte ønske.
Vi får parkere Buster på Paint-boll plassen.
Her er det masse hunder og folk, en skikkelig aktiv avdeling, blir skikkelig misunnelig.
Vi blir med Lena og co og får trene miljø, kontakt med mer for valper.
Dette er skikkelig nyttig, og helt noe annet enn det vi er vant til.
Her kjøres alle tett sammen.
Det sjekkes chip og tenner i starten på hver trening.
Alba og Farrah oppfører seg begge pent.

Etterpå får de prøve seg litt med figurant Casper.
Alba er flink og på.









Farrah syns ikke det er noe gøy.
Men det positive er at hun vil leke med meg.
Vi har jo jobbet mye de siste ukene, med å få til lek.
Det har sittet litt inne, men nå er vi i gang virker det som.
Og hun leker som bare det med meg og bitepølsen sin Jiipiiii!

Pav er snill og tar en runde med oss etter att de andre er ferdige.
Han leker, tuller og tøyser med henne.



Det syns Farrah er stas, og ja vi kan løpe rundt ham - hun med bitepølsen i munnen.
Vi skal nok få det til, jeg må også tenke på at vi tross alt er ganske så ferske sammen hun og jeg.


Vi takker for en fin trening!
Gleder oss til neste gang.
Alle er slitne etter treningen.
Takk for i dag fra Paint-boll plassen.

 

09.10.2024
Vi drar videre og er innom i Ølstykke hos Eros, Vinni og Steen.
Kaffe/te og deilig kake her, før vi drar videre.

Vi kjører til nye bobilplassen ved Udevalla, og tar kvelden her her.

10.10.2024
En litt merkelig dato i dag, i dag ville pappaen min vært 100 år...

Vi drar innom Torp kjøpesenter og harryhandler litt.
De har jo utrolig billige helt vanlige kjøttboller her, som er helt perfekte til belønning når vi trener hund. Så da må det bli med noen pakker hjem, når vi først er i Sverige.
Nå settes snuta hjemover.

Vel hjemme på Henna gard.


Buster tømmes for alle tekstiler som må på vask etter turen nå, og sommeren ellers.
Det ble vist litt...
Veit hva jeg skal gjøre et par tre dager.



Løwe Sørensen er på plass i stua.
Han er faktisk en støpt porselenshund fra Milano.
Vinni og Steen kjøpte ham med til meg fra et marked de var på i Italia.
Må ikke sende slike bilder til meg, da blir jo jeg sånn MÅ ha....



Alle syns det er deilig å være hjemme.
Ja Farrah er å sjekker Buster flere ganger, skal vi ikke dra igjen?
Vi skal nok ut på nye eventyr med Buster Farrah, bare vent.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar