tirsdag 29. januar 2019

Vintervakkert

Det biter godt i kjakene, og knitrer under trugene på tur.
Hva gjør vel det når det er så vakkert som nå.
Bare og nyte😀


For dem som ikke kan nyte dette selv,
slå følge her med Belva, Destra og meg på trugetur i skogen inni her i dag😀


Noen løper ganske mye lengre enn jeg går på tur...


Naturens kunnstverk 


Belva snøfjes.


Et tre får litt solskinn.


Flotte vintermotiv samme hvor jeg snur meg😀



Et par levende snømotiver har jeg med meg😀



Går bare og smiler for meg selv, det er så utrolig vakkert i dag😀



Mine fotomodeller😍





Hjemover


Att og fram - att og fram




Destra




Og til slutt begge.
De er jo oppå alt de tror er steiner og stubber, da vanker det en godbit.
Og i dag ble det jo mange fine fotomotiv med det samme😀


Da var det tid for tur nr 2 - inn i solnedgangen.😀



Elena og Wasa får gå sine egne turer, der det er brøyta.
-17 grader så er godt med ullgenseren på.



En drosje jo 😀
Vi går hver dag for å møte Tommy.
I dag kom vi ikke så langt som vi pleier, men ble da noen kilometer.


Wasa er bekymra for hva taksameteret vil vise 😜


Pallina og Henna -  ja dem skal jo på trening med team Hennagarden kl 1800.
Bare å lade opp 😀

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar