onsdag 26. februar 2020

Gjengen i akebakken

Jeg så en video av en hund som rente seg på akebrett her om dagen.
Tenkte som så at vi kan da ikke være verre vi ;-)

Hundene har arvet akematta til Mikkel og Kasper.
Den blir egentlig brukt som underlag på trimmebordet.
 I dag fikk den ut og røre på seg bortpå jordet.


En strålende dag på Henna gard :-)
Greit å få ut litt krefter før vi begynner med akematta.



Fram med matta.




Det her kan gå skikkelig fort Belva, om du mister fokuset, og bare skal ha snøklumpen...



Da blir det en og en som får seg en liten aketur.
Det var skikkelig skareføre i dag, så det gikk nesten for fort.
Rakk ikke å ta noen videoer, da jeg måtte passe på hundene.
Og ikke minst matta, jeg fikk meg noen løpeturer nedover jordet etter den før den havna nedi veien:-)
Dagens trim.
Destra


Bare å hive seg avsted. 




Den er ganske deilig å ligge på, når den ligger stille vel å merke.



Belva.


Hun tar det som vanlig helt med ro. 






Wasa


Hun syns det her var kuult.





Henna


Henna kosa seg, tror hun tenkte at det her var et nytt triks :-)

 
 Kom an


Litt svikt i beina, da er det bare å kjøre på :-)



 

Kuleste akemattekjørern :-)



Pallina


Dronninga på akematta det her vel :-)




Unna vei her kommer jei



 

Elena


Må bare få med seg alt som skjer i skogen om enn aker da....








Da er akedagen over, og jeg har noen slitne hunder som vil inn og slappe av :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar