onsdag 14. februar 2024

Rina 6 uker i dag

I dag er jammen meg Rina allerede 6 uker.

Rina er en aktiv, stødig og morsom valp.
Det går i 110 når hun er våken.
I går tok hun sats og hoppet elegant og høyt over dørstokken mellom stua og kjøkkenet.
før har hun gått pent over, men å gå gjelder ikke lengre...


Rina veier i dag 1100 gram
opp 220 gram, 25 % økning.
Hun spiser gode måltider nå, og ja vi ser hun blir skikkelig rund og god.


Er du snart ferdig med den fotograferingen?
Jeg kjeeeder meg!

Valpebingen er vasket, og ja nå flytter jeg ut av valperommet.

Det skal bli godt å ligge i sin egen seng igjen.
Sjekker heller på videoovervåkningen innimellom.
Nå sover Rina stort sett hele natten, etter å ha fått et måltid rundt midnatt. 



Henna syns det er godt å ha fått igjen sin normale seng på kontoret.


Vi trener med halsbånd på



Halsbånd kløøør



Men det hjelper å være rampete, da glemmes halsbåndet.


Den tredje markkuren er i magen, og kloklipp er utført.
Hun er kjempeflink til å få klippet klørne sine, ikke noe problem.
Å vise alle de fine krokodilletennene sine er hun ikke like flink til, men vi trener.
Hun har fått sin egen lille tannbørste, vi må vel snart begynne å trene på tannpuss.


I dag har Rina vært ute for første gang.
det gikk over all forventning.
Tok ikke på henne noe dekken, da vi bare skulle kjapt ut og inn.
Ville bare se hvordan hun reagerte.
Halen kom kjapt opp, så hun blir nok fortrolig med snøen kjapt også.

Greit å ha med mor første gangen.




Tok med et saueskinn, men det ble ikke mye brukt...



Altså, ikke meningen å ta bilder, men sånn ble det.
Første bæsj ute. Ganske flink!





Ferdig



Da er det bare å løpe i snøen


Andre tur ut.






Tissa ute og.




Den er akkurat passe stor å leke med for meg.
Jeg kan dele den med Pastora.



En litt skummel og spennende snøklump:
Alt må utforskes.



Masse nye inntrykk i dag også for en liten tass.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar