fredag 9. august 2024

Velkommen til oss Leri Farrah

Vi står opp skikkelig tidlig 08.08.2024,
og setter snuten mot Danmark og kennel Leri i Boeslunde.
Vi er skikkelig spente og gleder oss masse til å møte Farrah, en grå/brun schäferhundtispe på 5 1/2 måned.
Jeg forelsker meg i henne med engang, og hun legger seg på fanget mitt å koser ute i hagen. Etter noen timer med hundeprat og papirer som skal ordnes, tar jeg på henne båndet. hun følger villig med meg ut og inn i Buster.
Det er nok meningen hun skal være med oss 💗


Velkommen til oss Leri FARRAH 💗
Far: Rey du Val D'Anzin
Mor: Vom Haus Max-Doo Anucha
Jeg tror skjebnen slo inn her....
Vi mistet jo Pastora brått og uventet 😭💔 Jeg får aldri Pastora igjen, men vi har skapt mange gode minner sammen som lever videre 💗💔💗
Jeg har ikke vært uten min egen schäferhund siden 1989. Og kunne ikke tenke meg å være uten, men den må jo være grå/brun. Det er heller ikke enkelt...
Men sammen med oss på NV og Nordisk vinner i Sverige var også oppdretter bak kennel Leri i Danmark. Jeg fikk i februar tilbud om å sameie en valp fra dem, men takket nei da vi syns det var greit å ha bare en hver.
Jeg sitter og er skikkelig lei meg for Pastora, da sier Lena vi har grå tispevalp til deg. Ja du har fått tilbud om henne før 😍 Jeg blir nesten uvel i kroppen, og selvfølgelig veldig glad. Det viser seg at de har beholdt begge de grå tispene selv, da de begge ser veldig lovende ut.
Det er ikke et vanskelig valg, det er bare å si JA😍
Farrah er født 16.02.2024 en dag etter Tommy sin Space Alba. Farrah og Alba har søstrene Filippa og Foxy von Arlett som sine bestemødre.
Det er helt perfekt å slippe å starte med en 8 ukers valp igjen😀
Farrah hun har imponert oss stort så langt 😍 Hun fungerer i flokken vår, er med oss i bobilen og overalt der vi ferdes.
Gleder meg masse til å bli bedre kjent med henne, se hva som bor i henne og få en ny treningskompis😍
Tusen takk til Lena og Pav for at hun ble min💗

Du og jeg Farrah💕


Farrah og Alba sin første tur sammen

Farrah og gårdshunda sin første tur sammen


Farrah sovnet oppi sofaen oppå beina mine første kvelden i bobilen, akkurat slik Pastora gjorde 💗


På tur med alle for første gang i dag tidlig.
Så spennende, men det går så fint som om Farrah har vært hos oss alltid.


Farrah og Alba i hundeskogen i Korsør.
Vi har overnattet på Lystskov camping i natt.
Alle har sovet godt i natt.



Her er en inngjerdet hundeskog de får løpe litt i og bli bedre kjent.



Fredag er stelledag,
det hjelper ikke om en er ny i flokken en gang,
og bare har vært hos oss siden i går kveld....

Store trestammer er fine som stellebord.
Farrah står fint og blir stelt fra topp til tå.


På shopping.
Det må jo læres 😁



På treningsplassen i Slagelse krets 23. En megastor treningsplass 😁





Første gang i bilsele sammen med Alba, det gikk over all forventning,
begge la seg ned og sovnet.


I bobilen med alle, flokken er komplett igjen.
Henna, Elena, Alba, Farrah og Pallina 💗💗💗💗💗


Dette blir nok bestevenner


Vi er så utrolig imponerte over Farrah.
Hun takler alt hun er med på, er så snill og grei, og dette er bare begynnelsen 💗






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar