mandag 4. mars 2019

Hennagardens Destra er paret med Rustøls Goliath


Ærrre muuulig😮
Destra var og tok progesteron-blodprøve på torsdag, sendt med posten sin ekspress over natt til veterinærhøgskolen for at jeg skulle få svar før helga...
Ingen svar på fredag, pakka er borte😨
Bestilt ny blodprøve i dag...
Dyrlegen vår ringer i dag tidlig at pakka er kommet fram og er under analyse....

Svar: bare å dra til hannhund😮
Så da har Destra og jeg vært en kjapp tur hos en kjekk hannhund i Østfold i dag vi😍

Skikkelig ruskevær og føre da vi kasta oss i vei.
Det ble jo litt spesielt det her, kjappe planlegninger og hurtig av sted da det passa best for han som har stående hannhunden at vi kom ganske fort.



Frokost rakk vi ikke, men på Bolleland Espa hadde de jo mye glutenfritt.
Grei frokost, lunsj og omtrent middag og...


AD BH Hennagardens Destra har hatt et vellykket stevnemøte med IPO 3 Rustøls Goliath .

Sjekk den sjarmøren her da 😍





Nå vender vi snuta hjemover, og håper at turen gir resultater i begynnelsen av mai.
Termindato 6.mai for Hennagardens N-kull.


Du og jeg Destra 💕
Vi hadde med oss et par blindpassasjerer i baksetet og - Henna og Pallina 😀


Selvfølgelig ulykke da, så her står vi.
STAU 😨


Utrolig glad for videovervåkningen på valperommet, og back-up hjemme.


Men vi nærmer oss hjemme


mer og mer...


Hjemme😀
 

Da rakk jeg jammen online kurset mitt og😮
Men nå tar jeg med den levende varmeflaska mi og tar natta😍


Litt av en dag, men alt klaffet jammen!
Tusen takk til alle involverte som tok alt på sparket😀
Det setter jeg STOR pris på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar