fredag 8. mai 2020

De Nydeligste sine opplevelser inne denne uka

Trauet på kjøkkenet renner over av valper.
Dette er nok yndlingplassen til alle ti😍


Stille før stormen...


Gynga tar fatt på nok et kull.
Fin måte og lære seg til å gå på bevegelig underlag på.
Ja til å venne seg til å kjøre bil og båt også for den saks skyld.


Skranglestativet får fart på seg.
Her er det metallkjettinger, metallbokser og bokser med skranglelyder i.



Masse ulike leker å leke med.
Med lyd, uten lyd, myke, harde, pipedyr ja mildt sagt litt av hvert.















Stormen er i gang



Pause...
Det trengs vist for både to- og firebeinte.
Det blir litt dammer og søl etter 10 slike😏


Da jeg vaska valpebingen og la på rene aviser, dukka denne baksiden på GD opp😀
Slektninger å tisse på😮


Rent og pent en stund



Så ble det tunnel å løpe i.
Veslefrøkna var først ute her også😀



 Kan vist også brukes som hamsterhjul syns Naia.



Måtte lage en provisorisk seng til Favola, der hun kan få ligge i fred for valpa.


Men hun ligger gjerne i trauet med alle valpene😍



Leker er morsomt





Jeg så mor gnagde på denne, må prøve det jeg det heter vist svinerull
Nevata.




Ikke helt klare for å legge seg....


Favola fikk sin egen plass høyt der oppe, hvor lenge varte det Nevata??
To dager var det ja....
Hvordan i alle dager hun klarte dette veit jeg ikke.
Men hun lå her sammen med Favola da jeg kom inn...


 


 

 Liten umulius😂



Det var litt glimt fra en ukes opplevelser inne.
Pluss besøk av folk i alle aldre, og være sammen med våre 5 andre hunder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar