fredag 8. mai 2020

Optimistene er 3 uker i dag

To frøkner som har forandret seg masse nå 💕
Har blitt veldig søte altså.
De trives godt i den store valpebingen nede, som de arvet etter de Nydeligste.

Hennagardens Oscurar OROBELLA -  mørk gull vakker


 Hun veier i dag 720 gram, økning 218 gram og 43,43 %


Hennagardens Oscurar OMBRA - mørk skygge


Hun veier i dag 850 gram, økning 258 gram og 43,58 %

De legger på seg veldig jevnt disse to her.

I dag har de hatt sitt første besøk også.
"Tante" Ellen fra teamet har vært her i dag,
og hjulpet meg med alle valpene
 slik at jeg kunne få tatt etter litt andre ting som trengtes her.
TUSEN TUSEN TAKK Ellen!
Du var en reddende engel som kunne stille opp på kort varsel😍
Blant annet er nå valpekassa til Destra montert på kontoret.
Huska egentlig ikke hvor stor plass valpekassa til schäferhund tar jeg...
Har ikke vært i bruk siden Destra lå i den sammen med sine 6 brødre og mamma Diva 😍


Hun er heldigvis mye bedre, hun har fortsatt litt hevelse i brystkassa, men ikke mye.
Hun spiser og drikker godt, men er sliten.


Veldig spent på om hun har krefter til fødselen, og om hvordan valpene har det.
Dag 57 i dag, så har de overlevd dette her er de levedyktige fra i dag 😍
Vi krysser alt!

Orobella og Ombra på vekta, de sitter ikke helt stille så litt uklare bilder.
De har klippet klør og fått sin 2. markkur.




Etter at vi var ferdige med alt annet, havnet Ellen og jeg i hver vår ende av valpebingen til Henna med hver vår valp 😁



Dumt med varmelampelys, men se som Ombra koser seg 💗





Tror egentlig at Ellen koser seg også, vi sovnet nesten oppi valpebingen alle sammen😜





Ikke lite stolt den mamman her heller da😍



Det lyser tillit av Henna lang vei - herlig blikk💗


I morgen lover jeg å tømme kameraet mitt med bilder av de Nydeligste også.
Det ligger 400 bilder av dem, fra alt som har skjedd denne uka, ute og inne.
Da kan vi håpe at det er noen som er verdt å legge ut på bloggen😏
Kan love at de har opplevd noe nytt hver dag,
og har forandret seg fra snille søte valper, til rampevalper😜
For enkelhets skyld lager jeg enkelt og greit en blogg for inne, og en blogg for ute.
Håper det er noen som gleder sg til å se😀





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar