lørdag 16. februar 2019

Det nærmer seg....

For en knallfin utsikt å våkne til😀
Sol, tåke og rimfrost.


Primadonna 1 får mat i valpekassa.


Wasa syns at det kan hun få også, valper er valper om dem er utenfor eller inni lissåm😜
Primadonna 2


I dag spiste hun kun av litt av kjøttet, ellers ingen matlyst. 


Lader og lader....


Hun er på påbegynnende temperaturfall virker det som.


Hallå er her jeg også altså😉
Ja det kan alle se, du og kompisa dine har snart spist opp fuglebetta her...


Hun er ganske så drøy der hun ligger...


Reint på kassa er deilig.
Nå ble det vetbed uten noe over.
Navlestrengene har tørka opp, og Elena har ikke så mye utflod lengre.
Liker ikke at noe lo fra teppe setter seg fast der det ikke skal.


Vente vente Wasa.
Er ikke mye fart over henne i dag, har slått seg helt til ro i valpekassa si.
Kan innrømme at etter at alle var matet og stelt i dag tidlig,
 sovna vi igjen et par timer alle sammen😮


Kanskje jeg skal få valpa her???
Deilig i sola.


Endelig fikk Henna og jeg gjort hjemmeleksene våre til kurset.
Hanne var kjempesnill som kom utover og filma oss.
Tusen takk!

Posisjonsbytter på luftmadrass, strekk etter godbit fra side til side og opp og ned.
  Sitte  bamse og opp i stå på bakbeina.
Stå opp på bakbeina var nytt for Henna.


Posisjonsbytter på peanøttball, strekk etter godbit fra side til side og opp og ned.
  Sitte  bamse og opp i stå på bakbeina.
Stå opp på bakbeina var nytt for Henna.


Rygge - rygge opp på noe.
Begynner å komme seg.


Cavaletti
Kunne gå over noe.


Så tok Hanne og jeg med hele gjengen vår, utenom Elena og Wasa på trugetur.


 

Fikk kjørt oss litt alle sammen. Kunne så vidt skimte at vi har gått der tidligere.
Destra viste hvor vi skulle gå😀


Utsikt fra bak....



Her ser dere hva som skjer når en går og ser på telefonen sin...😂😂😂



 
 Men i alle dager...
Best å sende ut superhunden min Destra, så Hanne får hjelp til å komme seg opp igjen😜






Haha tror jeg dauer, der fikk jeg vist igjen.
Belva kommer fra der bak...
Tråkker på trugene mine, og jeg går rett på tryne for å si det mildt 😜
Landa mykt da 😂😂😂


Kaos-gjengen på tur😉

  

 Inne er alt OK


Vokser og trives.


Pappaen til denne gjengen her -  Folke, har vært på NKK utstilling i Bø i dag.
Han gjorde reint bord😍
Gratulerer så mye med 
Excellent, CK, 1BHK,CERT, Nordic CERT, NUCH og BIR !!!
Ja han kan også søke om Nordisk utstillingschampion.
Det er vel ikke værst, 2 nordiske utstillingschampioner som foreldre 😉



Elena må enda få vann i valpekassa, i tillegg til maten sin.
Gleder meg til hun i allefall kan gå utenfor kassa og drikke.
Mat og vann står rett ved siden av....
Her får hun vann med litt kjøtt i.
Valpa ser vel kanskje mildt sagt litt hyperaktive ut 😜
Såpsass må det være, er jo fire døgn jo 😂


Wasa er fortsatt rolig, men jeg forventer valper i løpet av natta/morgenen vil jeg tro.


Så nå hører dere ikke mer fra oss før Hennagardens M-kull er på plass i valpekassa 😍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar