mandag 11. februar 2019

Styrkecallenge

Gleder meg til i kveld, da skal jeg lære enda mer om styrketrening på hund.
Kurset holdes online med Line Østerhagen ved Nordisk Heste og hundeterapi skole as.
Jeg har jo vært på en del kurs online hos Line før, de kan varmt anbefales.
Jeg har også gått Elite hundeeier hos henne.


Ja ikke bare i kveld, men fem mandagskvelder til framover.
Jeg vet at flere av dere med hund fra kennel Hennagarden også skal være med.
(link til kurset ble delt på gruppen vi med hund fra kennel Hennagarden)

Min utvalgte kurshund denne gangen blir Henna.


Litt om det vi skal lære:
·         Du vil lære hvorfor, hvordan, hvor ofte du bør trene
 samt når man bør trene styrke og ikke.

·         Vi deler opp i overlinje, underlinje, frambein, bakbein, setemuskler, skuldermuskler, kjernemuskler.

·         Du får lære hvordan du lærer hunden øvelsene, og hva som skal til for riktig utførelse.

·         Du får lære hvordan du kan implementere øvelser for akkurat din sport 
 eller i ditt treningsprogram.

·         Øvelser både med og uten utstyr.

·         Du blir med i en egen, hemmelig facebookgruppe hvor jeg foreleser live hver eneste mandag i 6 uker. Videoer av øvelser og annet materiale deles i gruppa. 

Er det flere som har lyst til å henge seg på, kan du melde deg på via linken her
frem til like før kl 2000 i kveld. Da stenges påmeldingen.
Kurset er gratis, og går online så dette passer alle 😀
Påmelding styrkechallenge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar